Utolsó kommentek

butterfly_amy

Álmok...életérzés...őszinteség...mindennapok... gondolatok...vélemény...világ..."minden"...

Friss topikok

Kicsit megkésve augusztus 20-ról...részegség...rosszul lét...k.o.

2011.08.28. 14:57 | little_rich_girl | Szólj hozzá!

 Igen volt egy bejegyzésem arról, hogy mennyire gyűlölöm és nem fogjuk megtartani. Viszont a szüleim meghívtak pár vendéget hozzánk, akiket tulajdonképpen utálok, de ha már ott voltak muszáj volt foglalkoznom velük. Nagyon tudnak mulatni, és mielőtt hozzánk érkeztek volna már "ráhangoltak" a bulira egy kis alkohollal.

Azért utálom őket, mert tavaly is eljátszották ezt, hogy szinte spontán beállítottak hozzánk. Nekem ezzel nem is lenne problémám, de velük nem vagyunk olyan kapcsolatban, hogy számítanék rájuk, hogy váratlanul be toppanak, hogy jöttek bulizni. Arról nem beszélve, hogy ők még egy kv-ra sem hívtak meg minket magukhoz egyszer sem.

Sztem ehhez hatalmas pofa kell. Nah mind1... úgy voltam vele, hogy már úgyis mind1. Nem jellemző rám az alkohol fogyasztás, de most mégis bele mentem. 
 

Sajnos ezek az emberek velejükig rosszak, és nagyon nagyon zsiványak. Hiába, hogy nem vagyok már gyerek, így is rátudtak venni, hogy igyak még ...még...még. Zenekar volt nálunk és a barátom is be-be állt zenélni.

Éreztem, hogy nem lesz annak jó vége, ha iszom még, de mindenki mondogatta, hogy majd táncolok és nem lesz baj. Táncoltam is... Ez meg  a másik fele volt.

A részegség nem tudom kiből mit vált ki, de belőlem elég csúnya dolgokat. Abban a percben fel sem tűnt számomra, hogy nem egy diszkóban vagyok a barátaimmal, hanem otthon családi körben. Elég durva táncot lenyomtam a barátomnak, aki nyugtatott, hogy álljak le, mert holnap megfogom bánni és néznek...de akkor ez nem érdekelt. 

Nagyjából kiesett az este...alig emlékszem vmire. Hajnalig táncoltam...egy pár rókázással fűszerezve. :S Ez nem én vagyok. :S

Másnap korán reggel elkezdtem takarítani... kellemetlen volt a családdal reggel kávézni. Alig mertem a szemükbe nézni. Gáz volt. Soha többet ilyet...főleg ezekkel az emberekkel. 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://littlerich-girl.blog.hu/api/trackback/id/tr653185532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: ünnep
süti beállítások módosítása