Utolsó kommentek

butterfly_amy

Álmok...életérzés...őszinteség...mindennapok... gondolatok...vélemény...világ..."minden"...

Friss topikok

Gondolataim így augusztus végét járva...

2011.08.19. 14:37 | little_rich_girl | Szólj hozzá!

 Túl vagyunk már szinte minden nyári programon, ünnepségen ami az augusztust illeti. Már csak augusztus 20-a van hátra, amit én személy szerint mindig gyűlöltem. Eddig sem tartottam, és valszínüleg ezek után sem fogom. 

Még gyerek koromban csak-csak vártam, és kiharcoltam a tesómmal és Anyuval, hogy Apukám jöjjön el/vigyen el minket szabadtéri programra. Vidéki vagyok, ha valami nagyobb szabású rendezvényen szerettünk volna részt venni, ahhoz utaznunk kellett, és Apukámnak volt jogsija és kocsija. :) Ő természetesen irtózott mindenféle fesztiválos dologtól. 

Akkor még nem értettem. Szegénykém fogat össze szorítva, de eljött velünk. :) Ma már vhogy én is így állok hozzá. 

Nem vagyok hozzá szokva a tömeghez és a zsivajhoz. Nem is vonz. Persze akkoriban haragudtam, ha még sem mentünk el. Mostanság már a világ minden kincséért sem mennék el.

Az utcákon zenével, mulatozással ünneplik 20-át én pedig örülök, ha nem hallok, nem tudok róla. Talán ebben közre játszott, hogy elszoktam tőle, hiszen nem volt jellemző a családunkra, hogy gyakran részt vett volna ilyen banzájokon. Ezt is Apukámtól örököltem igazából. 

Nincs energiám, és kedvem sem, hogy ugyanazokat a programokat évről évre végig szenvedjem. A tűzijátékos össze borulástól pedig ver a víz. 

Még Anyukám névnapja lesz ebben a hónapban és zárjuk a nyarat. :( 

A bejegyzés trackback címe:

https://littlerich-girl.blog.hu/api/trackback/id/tr183165050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: gondolatok
süti beállítások módosítása