Utolsó kommentek

butterfly_amy

Álmok...életérzés...őszinteség...mindennapok... gondolatok...vélemény...világ..."minden"...

Friss topikok

Újra kezdés

2011.09.03. 11:52 | little_rich_girl | 2 komment

 Túl vagyok az évnyitón. Ebben az évben sem lett túl spilázva. Nem kellett kiöltözni, nem volt ünnepség. Kevesebb, mint egy óra alatt lezavartuk. 

Talán furcsán hangzik, de örülök, hogy (végre) elkezdődik az iskola. Már unatkoztam itthon. Jó volt újra látni az osztálytársaimat.

Az idei tanév keményebb lesz, mint a tavalyi. Már október végére maximum le kell adni a szak dolgozatom témáját, és áprilisra el kell készülnöm vele. Osztály főnök szeretné, ha egy úttal szakmai nyelv vizsgát is szereznénk német nyelvből.

Szóval lesz dolog ebben az évben is, de szeretem a pörgést, és már ezt vártam. :) Tuti, hogy év végére idegbeteg leszek a vizsgák miatt, de tudom, hogy megéri. 

Utolsó sulis évem... Ebben az évben már nem készültem rá annyira, mint korábban általános iskolában, vagy szakközépben. Sokan panaszkodtak, hogy milyen költséges az iskola kezdés.

Persze általános iskolában sokkal több dolog kell (körző, vonalzó,könyvek, füzetek...). Én ebben az évben 2 gyönyörű, vastag, A/4-es pillangós spirál füzettel és pár csomag tollal készültem rá az iskolára. 

Szóval durván kijöttem 2000 ft-ból. Sajnálom azokat a családokat, akiknél 2-3 gyereket kell egyszerre iskolába indítani. Ez biztosan jelentős kiadást jelent erre a hónapra. :S

Mi is voltunk ebben a cipőben. Az idősebb öcsém már végzett ebben az évben, szóval ő már dolgozik, a pici pedig még ovis. Tehát nekünk ez az év már vmivel könnyebben indul. 

Jövőre én is végzem, és az öcsém kezdi az 1. osztályt. :)) Legalább anyukáméknak is könnyebb lesz így. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://littlerich-girl.blog.hu/api/trackback/id/tr233199444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gigi14 (törölt) 2011.09.18. 23:02:31

nagyon tetszik a blogod. Szépen fogalmazol nagyon. És az életed is izgalmas. Érdemes róla írnod.
Címkék: iskola
süti beállítások módosítása