Utolsó kommentek

butterfly_amy

Álmok...életérzés...őszinteség...mindennapok... gondolatok...vélemény...világ..."minden"...

Friss topikok

"Hűséget fogadtam nem vakságot!"

2011.08.02. 22:05 | little_rich_girl | 3 komment

 Mai bejegyzésemben erről szeretnék írni. Sokat halljuk ma ezt már szinte szállóigévé vált mondatot kapcsolatban élő emberek szájából. Ezzel kapcsolatban szerintem megoszlanak a vélemények. 

Ti mennyire értetek egyet ezzel? Rendben van, hogy a szemét senki sem csukhatja be, de ez attól még rossz érzés legalábbis nekem. Nekem nem számít, hogy a párom megbámul más nőt, vagy csak oda pillant engem akkor is bánt.

Mikor velem van nyilván nem csinálja, de biztos vagyok benne, hogy mikor én nem vagyok vele ő is megnéz más nőket. Lehet ezzel kapcsolatban kompromisszumot kötni? Van olyan határ eset, ami még elfogadható, és ami már nem fér bele?

Lehet, hogy csak én vagyok ilyen, de velem még nem fordult úgy igazán elő, hogy vkit megnéztem volna vagy forogtam volna utána. Persze ez inkább férfiakra jellemzőbb. Még soha nem fogott senki meg külsőleg annyira (a páromat kivéve), aki után én utána néztem volna, vagy feltűnően megnéztem volna.

Azért sem értek ezzel egyet, mert ha egy férfi állítólag szerelmes a teljesen átlagos kaliberű párjába, aki szerinte úgy szép ahogy van, akkor mért kell forogni a szőke, szilikonos cica babák után? Remélem ezzel nem sértettem meg senkit, csak példaként mondtam. Ha elégedett vagyok, szerelmes, és boldog akkor mért van erre szükség?

Sokan azt a választ adják, hogy ettől függetlenül a párjukat szeretik, és ez teljesen természetes. Nem tudom régen hogyan működött, de ma minden az erotikáról szól. Sima hétköznap feltudnak páran úgy öltözni, hogy még női szemmel nézve is kiesik a szemem, buliról nem is beszélve...a korhatár pedig mindig csökken. :) Lassan ott tartunk, hogy nem tudjuk megkülönböztetni a 12 lányt a 20 évestől. 
 

Vicces, de még mindig hiszek abban, hogy a szerelem vak és a párom csak engem lát, csak engem néz meg ...legalábbis én így vagyok vele szemben. Kislányként Apukám mindig Anyuról áradozott nekem, hogy számára Ő a legszebb és senki sem fogható hozzá. Mindig annyira őszinte volt, és hittem, hogy majd egyszer az én férjem is így beszél rólam.

Sajnos én ezt nem tudom tolerálni. Beszéltünk már erről. Még nagyon a kapcsolatunk elején rákérdeztem nála, hogy szokott-e más nőket megnézni, mosolygott és azt mondta nem.

Aztán szép lassan kihúztam belőle, hogy oda-oda pillant, de hogy az csak egy pillantás. :S Én vagyok számára a tökéletes nő, és ez teljesen természetes, hogy mások is bejönnek neki. :/ Természetes ez? Ha természetes, akkor én mért nem érzek ilyen dolgokat??? :S

Arról nem beszélve, amit tv-ben és magazinokban látni... Egy férfi nem gondol bele abba, hogy amit lát mese habbal. Photoshop és egyéb felszínes dolgok.

Én nem tudok ezzel egyet érteni. Tiszteljük meg egymást, és a kapcsolatunk is, hogy nem nézünk meg más embereket, még egy pillantásra sem.


A férfiak csapatban vannak, biztonsági helyzetből kiabálnak és fütyülnek, hogy zavarba hozzák a lányokat. Illusztráció: internet

A bejegyzés trackback címe:

https://littlerich-girl.blog.hu/api/trackback/id/tr263121391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katzeryn 2011.08.05. 02:54:43

Ez egy érdekes téma, és egyébként egyet is értek veled, meg a leírtakkal. Nem az lenne a természetes, hogy azzal foglalkozunk, akit szeretünk? Egyébként meg jókérdés, hogy fordítva ez a nézegetős dolog miért nem működik. Talán mert a nők valóban hűségesebbek, a pasikban meg ott van a "vadászösztön"...de ilyenkor kérdeznék rá, hogy akkor most emberekről beszélünk, vagy állatokról.... Ez szerintem nem túl jó kifogás.

little_rich_girl 2011.08.05. 15:38:05

Azt szokták erre mondani a férfiak, hogy addig amíg "csak" nézelődnek, addig nincs probléma. Sztem ez is probléma. Többen azzal magyarázzák, hogy ez a fajta féltékenység a mi önbizalom hiányunkból fakad. Ezzel nem értek egyet, hiszen hiába van önbizalmam, ha mindig lesz szebb és jobb nálam, arról nem beszélve, hogy a fiatalsággal együtt a szépség is múlandó. :S Szerintem nekünk nőknek azért sem megy ez a dolog, mert egy nőnek fontosabbak a belső tulajdonságok, a férfiak pedig vizuálisabbak mint mi. Látunk egy férfit mind amellett, hogy értékeljük magunkban a látottakat reflex szerűen elkezdünk tulajdonságokat elképzelni hozzá ilyeneket pl.: megbízható, kedves, türelmes, hűséges. Egy férfi lát egy dekoratív alul öltözött nőt az első gondolata biztosan nem a belső tulajdonságaira fog korlátozódni. :S De ettől mi akkor sem fogjuk jobban érezni magunkat. :S

Katzeryn 2011.08.14. 16:11:14

Teljesen igazad van.
Címkék: féltékenység hűség
süti beállítások módosítása