Utolsó kommentek

butterfly_amy

Álmok...életérzés...őszinteség...mindennapok... gondolatok...vélemény...világ..."minden"...

Friss topikok

Társkapcsolatban vagy szingliként?

2011.07.30. 18:45 | little_rich_girl | 4 komment

Ma erről szeretnék írni. Olyan nehéz erre választ adni. Ha magamról kellene beszélnem azt kell hogy mondjam én sajnos társ függő vagyok. Nagyon szeretem a párom, és nagyon sok mindent elnézek neki sztem emiatt is. Valamint jellemző rám, hogy birtokló típus vagyok. Ha vkit megszeretek csak magamnak akarom és elkezdem kisajátítani. Tisztában vagyok a rossz tulajdonságaimmal próbáltam már változtatni rajta, de idáig nem volt eredménye. 

A párommal mint tűz és víz vagyunk teljesen különböző személyiségű emberek. Mondhatnám példának, hogy Ő imád társaságba járni, beszélgetni, én magamnak való vagyok, nem vagyok oda az ilyesmiért. Még sorolhatnám mennyi mindenben különbözünk. Ilyenekből adódóan vitázunk is eleget. 

Nem gondolkodom egyedülálló életről, viszont volt, hogy megfordult a fejemben milyen lenne megint egyedül. Nem kell senkihez alkalmazkodni. Nem hiányzik, ha nincs velem. Arra van időm amire én akarom... és így tovább. 

De ez nekem valószínűleg nem menne. Nálunk a veszekedések legjava abból adódik, hogy keveset vagyunk együtt. Még nem élünk együtt. Ő folyamatosan dolgozik és hétvégén zenél. Sok találkozás marad el ilyesmi miatt. Ma is hívott magával, mert zenélni ment a zenekarával egy házibuliba, de nekem semmi kedvem beülni idegen emberek közé és ülni egész éjjel mellette, mint egy idióta ő pedig egész éjjel zenél. :S

Felmérések szerint a nők 50%-a él egyedül. Olyan nehéz ma ismerkedni. :S Szórakozó hely nem alkalmas, társ keresős szolgáltatáson keresztül én személy szerint nem ismerkednék, a napok pedig idő hiányában pörögnek. Nemhogy ismerkedésre mondhatni semmire nincs időnk. :/

                                                                                                                       Imádom a Szex és New York című sikeres sorozatot és a belőle készített filmet is. Tudom, hogy nem túl életszerű, de nem is azért nézem. Ma már mondhatni divat szinglinek lenni. Régen az egyedülálló nők kaptak egy skatulyát. Az egyedül álló nő egyet jelentett a magányos, vénlány jelzőkkel. Sokat változott a világ. A szingli nők ma a sikeres, erős, önálló nőt testesítik meg. 

 De ez tényleg így van, ahogyan levetítik nekünk, vagy ez mese habbal és ez ennél sokkal szomorúbb dolog minden pozitív dolog ellenére is? Ti mit gondoltok erről?
Ha van kedvetek írjátok meg komiban a véleményetek. :)

Végül egy Sugarloaf dal a témához kapcsolódóan. ;) Imááádom! 

https://www.youtube.com/watch?v=9OG7htqQHfg



szingli

A bejegyzés trackback címe:

https://littlerich-girl.blog.hu/api/trackback/id/tr113112488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katzeryn 2011.08.05. 02:51:37

Ami a párkapcsolatot illeti, többé-kevésbé én is így vagyok ezzel. Csak minket elvileg nem "akadályozna" a munka úgymond, mert még suliba járunk, de akkor is kevés ez. Viszont egyedül én sem tudnék meglenni, pedig elég magányos típus vagyok.

little_rich_girl 2011.08.05. 15:48:38

Mi is suliba járunk még. :) Bíztam abban, hogy nyáron több időnk lesz egymásra. Mikor én a gyakorlati időmet töltöttem ő otthon volt, mikor lejárt a gyakorlati időm ő akkor kezdett el dolgozni. :S Semmivel sincs több időnk egymásra, mint suli időben. :S Én is magányos típus vagyok. Jobban szeretek egyedül lenni, viszont kell szerelem az életembe. Az előző kapcsolatom döbbentett rá arra, hogy társ függő vagyok. Nem voltam szerelmes a páromba, nem éreztem iránta semmit...csak elvoltunk. :S Sok ember küzd ezzel a problémával. Nem tudják, hogy tényleg szerelmesek-e vagy csak félnek az egyedül léttől. Ma már úgy gondolom, hogy kapcsolatban csak akkor érdemes élni, ha tényleg szereted a párod, ha bizonytalan vagy és "csak úgy" vagytok később sokkal nehezebb az elválás, mind kettőtök idejét pazarlod, magadat is megfosztod rengeteg lehetőségtől amibe egyedül bele vágnál.

Katzeryn 2011.08.14. 16:15:24

Mondjuk én ilyennek nem mondanám magam, hanem én inkább olyan vagyok, aki kevés embert enged igazán közel magához, de akit odaengedek, azt nagyon nagyon nehezen engedem el. Érzelem nélkül szerintem én nem is tudnék kapcsolatot kialakítani úgy senkivel sem... sőt, elég tartózkodó is vagyok, főleg a pasikkal szemben... Egyszóval kevés iúismerősöm van, mert volt már rá nem egy példa, hogy elbeszélgetek vkivel és rögtön többet akar...nyújtod a kisujjad és rögtön a karodat akarja. Emiatt tűnhetek ridegnek vagy bunkónak vagy nem tudom, de én nem szeretem ha ily módon közelednek hozzám, pláne ha tudják, hogy van barátom. Szóval elég hamar meghúzom a határvonalat, ha meg valaki túl közel akar jönni, utána jóideig nem keresem, visszahúzódom. Ez se túl jó megoldás, de ilyen vagyok... =/

little_rich_girl 2011.08.15. 23:15:32

Én sem vagyok túl nyitott...kevés embert engedek magamhoz közel. Teljesen egyet értek érzelem nélkül csak időt pazarolunk el az életünkből és a másikéból is. Sztem az egy pozitív tulajdonság, hogy tartózkodó vagy a pasikkal szemben. Ritka az ilyen manapság. Én is ilyennek tartom magam. Hidd el jobban is becsülik a férfiak hosszú távon természetesen. Nem vagy bunkó emiatt...nyilván mindenki a tapasztalataiból tanul. Nem is kell mindenkinek nyitni és mézes mázas lenni. Aki akar így is keres és törekedni fog arra, hogy a barátod legyen. Arról nem beszélve, hogy csökkented az esélyét annak, hogy vissza éljenek a bizalmaddal és csalódj.
Címkék: kapcsolat karrier szingliség egyedüllóság szerelem magány
süti beállítások módosítása