Utolsó kommentek

butterfly_amy

Álmok...életérzés...őszinteség...mindennapok... gondolatok...vélemény...világ..."minden"...

Friss topikok

Munka keresés és csalódottság

2011.07.28. 22:02 | little_rich_girl | Szólj hozzá!

 Feszültséggel telnek a napjaim. Még mindig nincs munkám...igen lassan 1 hónapja. Elküldtem már rengeteg állás hirdetésre a jelentkezésem és vagy vissza sem jeleznek, vagy vissza hívnak állás interjúra és nem vesznek fel. :) Tudni kell rólam, hogy vidéki vagyok és elég költséges az utazás számomra, bár nem hiszem, hogy ez vkit is érdekel. 

Tegnap voltam állásinterjún borzasztó volt. Már az ajtóban lesorozott egy fiatal ember a kérdéseivel, akiről kiderült nem is ő a főnök. :) 2 perc ismertség után: férjed van? gyereked van? Lehet, hogy én vagyok túl naiv, de mi köze a munka adónak ehhez?

Én ilyen szempontból szerencsésnek mondhatom magam, hisz gyerekem, férjem nincs még. Rugalmasnak mondhatom magam munka vállalás szempontjából, de kérdem én ilyen esetben egy férjes nő, vagy egy anyuka ne is induljon el munkát keresni? Sokszor halljuk ma, hogy protekció nélkül ma nagyon nehéz elhelyezkedni.

Mit tud tenni az ember lánya, ha nincsenek ilyen kapcsolatai? :)) Én sajnos nem rendelkezem olyan ismerősökkel, akik közben tudnának járni az érdekemben így nagyon nagyon nehéz, de nem adom ám fel. :)

Aki mer az nyer. Bízom benne, hogy hamarosan nekem is lesz munkám. Mára ennyit. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://littlerich-girl.blog.hu/api/trackback/id/tr843108424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: munka csalódottság
süti beállítások módosítása