Utolsó kommentek

butterfly_amy

Álmok...életérzés...őszinteség...mindennapok... gondolatok...vélemény...világ..."minden"...

Friss topikok

Gyermek vállalás

2011.09.23. 22:12 | little_rich_girl | Szólj hozzá!

 Elég rég írtam már. :/ Sajnos időm sem volt mostanában, de igyekszem bepótolni. :) Nem nem, félre értés ne essék, nem vagyok várandós, viszont mostanában többet foglalkozom a témával. 

 Igazából sosem vágytam babára. Kislányként még csak-csak, de ez szép lassan abba maradt. Sosem tudtam úgy gügyögni a gyerekeknek, ahogyan a szerettem ismerőseim tették. Nem voltam oda értük.

A barátnőim megláttak egy kisbabát rohantak oda, és vágyakozva nézték a totyogó apróságokat tervezve, hogy ha nekik lesz, hogy fogják hívni, kisfiú lesz vagy kislány...Belőlem ez vmiért hiányzott. Mostanában viszont egyre többet gondolok arra, milyen érzés lenne, ha lenne egy kisbabám. 

Fiút vagy lányt szeretnék, mi lenne a neve, hogyan becézném, már a várandóságom 9 hónapja alatt milyen kapcsolat alakulhatna ki köztem és a kisbabám között.  A párom, és én is még túl fiatalok vagyunk hozzá. Arról nem beszélve, hogy mindketten tanulunk még.

Anyagilag sem, lelkileg sem vagyunk még erre készen. Annyi dolog van még, célok és tervek, amelyeket szeretnénk megvalósítani. Egy nőnek igazából Magyarországon 2 választási lehetősége van: karriert épít, vagy gyermeket vállal. :/

Még bőven van időm...maximum 33 éves koromig várok vele. Nem szeretnék kifutni az időből, vagy problémákat a megtermékenyüléssel kapcsolatban, de már most azt érzem, hogy iszonyúan szeretnék egy kisbabát. Ebben csak az a furcsa, hogy fiatal korban rettegünk a terhességtől, a felelősség vállalástól egy bizonyos kor betöltésével pedig egyre közelebb kerülünk hozzá, és jó érzéssel tölt el bennünket. (Mindig elítéltem az abortuszt. Nem lennék rá képes.)

Mikor eljátszom a gondolattal méregetni szoktam a Férfimet. :) Kellőképpen magas, széles vállú, barna szemei vannak, és gyönyörű ében fekete haja. *.* Elbűvölő gyermekeink születnének, és remélhetőleg fognak is. :)

Szeretném, hogy az ő haját örököljék majd, az én szemeim, és az ő termetét. :) A rá jellemző kedvességet és nyugalmat, és az én szívósságom, kitartásom. :)


 https://www.youtube.com/watch?v=m_0uNm7oE-Q&feature=related

 

Ezt a dalt hallgatom. Imádom Elvis-t. Ajánlom mindenkinek boldog és boldogtalan percekben egyaránt. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://littlerich-girl.blog.hu/api/trackback/id/tr693252058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: én gondolatok boldogság kapcsolat karrier szingliség egyedüllóság szerelem magány
süti beállítások módosítása