Utolsó kommentek

butterfly_amy

Álmok...életérzés...őszinteség...mindennapok... gondolatok...vélemény...világ..."minden"...

Friss topikok

2012. Új év...újra kezdés

2012.01.04. 00:36 | little_rich_girl | Szólj hozzá!

 Új év

Elég érdekesen telt a Szilveszter. Úgy volt, hogy nem is megyünk sehová, aztán előtte két nappal kitalálták a barátaim, hogy házibulit csinálnak. A buli elment, bár volt már jobb is. Ittam, de csak éppen annyit, hogy teljesen kikapcsoljak, de ne legyek rosszul. Az ünnepek után elég nehéz vissza rázódni a hétköznapokba.

Újévi fogadalmaim közt szerepel, hogy leadok egy pár kilót. Kevesebbet eszem ez tény, de ez még kevés. Magam sem tudom mit akarok...igazából vagy elfelejtek enni, és ez kitolódik estére mikor már nem szabadna enni, vagy eszem rendszertelenül össze-vissza. :S Főleg, ha korán kelek. Ki tud hajnalban indulás előtt 6-kor enni? Hogyan kellene rászoktatnom magam? 
Mit egyek napközben, ha éppen nem otthon vagyok? Ami friss, laktató, és nem hizlal? Ilyen talán nincs is. xD Várom a válaszokat. :)
 

Különböző (nevén nem nevezném őket...ez itt nem a reklám helye) pékségekben árusítanak fittness termékeket... honnan tudjam, hogy ezek tényleg kevesebb kalóriát tartalmaznak, vagy könnyebb így eladni a termékeket drágább áron? -_-'
Mindenesetre van rájuk kereslet Mo-n. Akárhányszor bemegyek egy pékségbe mindig akadnak olyan emberek akik fittness dolgokat vásárolnak. Megdöbbentem, hogy mennyi férfi vásárló van. Cikinek éreztem mikor én nőként beálltam a "normál" pék árummal a sorba a mögöttem álló férfi pedig akkor kérte ki a fittness reggelijét. :/

Télen milyen gyümölcsöt érdemes fogyasztani? Javaslatokat várok olyan emberektől, akiknek van tapasztalata. Direkt nem kezdtem el nőknek szóló honlapokat olvasni...sablonos válaszokat.

Tényleg jó lenne lefogyni; legalább egy tizest. Erre most ideális a téli szünetem. Nyelv vizsga előkészítőre, és könyv tárba kell csak bejárnom Pestre, így talán elviselhetőbb a fogyókúra is.  

Pénteken lesz az első előkészítő óránk. :) Egyúttal könyvtárba is elnézek. Hát így ... ennyi csend után. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://littlerich-girl.blog.hu/api/trackback/id/tr203518033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: én fogyokúra
süti beállítások módosítása